Ford sierra схема управления efi

ford sierra схема управления efi
The power ranged between 75 PS (55 kW) for the 1.6 and 120 PS (88 kW) for the XR4 and later Ghia S versions.[23] Some Ghia models also featured automatic transmission as an optional. Feel free to contact us and we’ll help you sort it out.MegaSquirt Ignition Control EFI Conversion Installation HelpStarting the car for the first timeUp in the wiring section I suggesting leaving the Ignition Timing Connector disconnected after you wired everything up. Models with the 2.0 L and Cologne V6 engines had an option of a limited slip differential. Если вещь штучная, ну или их три — пять , а тем более автомобиль в сборе — то ОБЯЗАТЕЛЬНА цена.


Смотрите, если человек вам абсолютно незнаком, в группе не появляется, страница «сомнительная» а предлагает сильно «вкусное» по такой же цене — будьте бдительны. «Кидалово» ещё никто не отменял. От себя могу рекомендовать «проверенных» Васю Бота, Алексея Снурицина ну и себя пожалуй. You probably know a trick to do this, screwdriver in a spark plug boot works well. The timing won’t be spot on, and you may have to adjust the distributor a bit to advance the timing a little if you had it turned too far retarded to run well, but it should fire up. The number of IAC «steps» is user set in a 10 element coolant temperature table.

Moreover, since Merkurs were sold at Lincoln–Mercury dealers, many customers were more attracted towards Mercury models, such as the Mercury Sable, which were similarly styled and had similar equipment for significantly lower prices. The 2.0 V6 and 2.3 V6 versions of the Sierra were dropped at the end of 1985 and the 1.3 was discontinued in 1986. An 1.8 and 2.0i petrol engine were added. In 1990, the 2.3 diesel was replaced by a 1.8 turbodiesel. Then there is a 2 pin connector and a 4 pin connector on the outside of the distributor, both mushroom shaped. Применение бесконтактной системы зажигания позволяет повысить мощность двигателя, снизить расход топлива и выбросы вредных веществ за счет более высокого напряжения разряда (30000В) и соответственно более качественного сгорания топливно-воздушной смеси. Новая модификация (фордовское обозначение V347 для переднеприводной компоновки и V348 для заднеприводной) выиграла награду Международный Фургон Года (англ.) 2007 несмотря на жёсткое соперничество с несколькими полностью новыми конкурентами. The 2.0 L OHC engine was also available turbocharged.

Похожие записи: